FANDOM

Kevin McCallister
Kevin McCallister
Strana: Dobrá
Autor: John Hughes
Druh: Člověk
Pohlaví: Muž
Profese: Student
Výskyt
První výskyt: Sám doma (1990)
Filmy: Sám doma

Sám doma 2: Ztracen v New Yorku

Dokumenty: Twentieth Century Fox: The Blockbuster Years

Kevin McCallister je hlavní postava z filmové série Sám doma, kterou ztvárnili Macaulay Culkin a Mike Weinberg.

Kevin je nejmladší z pěti dětí Petera a Kate McCallisterových. Když mu bylo osm let, jeho rodina ho omylem zapomněla doma a odjela na vánoční dovolenou do Paříže. Kevin si samotu ze začátku užíval, ale později se mu začalo stýskat. V okolí se navíc začali potloukat zloději Harry a Marv, kteří vykrádali rodinné domy. Kevin se rozhodl svůj dům ochránit, a tak na zloděje nastražil různé pasti a poté zavolal policii. O rok později odcestovala rodina McCallisterových na další vánoční dovolenou. Kevina tentokrát nezapomenuli doma, ale ztratil se na letišti a omylem sám odcestoval do New Yorku. Zde se opět setkal s Harrym a Marvem, kteří zrovna utekli z vězení. Zloději tentokrát plánovali vykrást hračkářství, kde bývá před Vánoci plno peněz, ale Kevin jim v tom pomocí svých pastí zabránil. Po nějakém čase se Kevinovy rodiče rozvedli a jeho otec se odstěhoval ke své bohaté přítelkyni Natalie. O Vánocích Kevin přijal otcovo pozvání a rozhodl se svátky strávit s ním a Natalie. Za nedlouho se opět setkal s Marvem, který se svým novým partnerem (manželkou Verou) plánoval únos skutečného malého prince. Aby tak únosu zabránil, musel Kevin opět a tentokrát naposledy nastražit své pasti.

Výskyt Editovat

Filmy Editovat

Dokumenty Editovat

Ostatní Editovat

Videohry Editovat

  • Home Alone (1991)
  • Home Alone 2: Lost in New York (1992)
  • Home Alone (2006)

Knihy Editovat

  • Sám doma (1990) - autor: Todd Strasser
  • Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992) - autor: Todd Strasser

Zajímavosti Editovat

  • Ačkoli je ve filmu Sám doma (1990) Kevinovi osm let, tak v Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992) má deset let, a to i přesto, že se děj odehrává pouhý rok od předešlého filmu. V Sám doma 4 (2002) je Kevinovi pro změnu devět, i když by mu správně mělo být kolem 10-11 let.
  • Macaulay Culkin si roli Kevina zopakoval v první epizodě pro online seriál :Dryvrs (2015).

Galerie Editovat